zaterdag 1 september 2012

postheadericon Nieuwe webshop: Lancering The Make-up Spot!!


Ik vind het altijd erg leuk om jullie te voorzien van nieuwtjes. Persberichten, nieuwe producten, maar ook nieuwe webshop vind ik erg leuk met jullie te delen. Vandaag heeft Chantal van de website bysjanty haar webshop The Make-up Spot geopend en ik kan jullie vertellen dat het er erg goed uitziet!
Na maanden van voorbereiding is het vandaag zover:  de gloednieuwe webshop The Make Up Spot has opened her doors! The Make Up Spot is dé online place to be voor mooie, kwalitatief goede en vooral betaalbare cosmeticamerken als Wet 'n Wild, Barry M, Orly en Kleancolor, die niet in de Nederlandse winkels te verkrijgen zijn.
The Make Up Spot is een initiatief van Chantal Loenen, oprichtster van de website www.bysjanty.nl Via By Sjanty komt zij dagelijks in aanraking met veel mooie make-up producten en droomde al tijden van haar eigen plekje op het wereldwijde web met al haar favoriete merken en producten bij elkaar. Prachtige merken die niet in de Nederlandse winkels verkrijgbaar zijn, met één simpele druk op de knop voor iedereen beschikbaar en exclusivly spotted for YOU!

Op dit moment bestaat het assortiment van The Make Up Spot uit producten van Barry M, Kleancolor, Orly en Wet 'n Wild en de bedoeling is hier in de toekomst nog veel meer mooie merken aan toe te voegen. Naast het aanbieden van kwalitatief goede en betaalbare producten hecht The Make Up Spot ook veel waarde aan het verlenen van een goede en snelle service. Dat betekent dat The Make Up Spot haar uiterste best doet bestelde producten nog dezelfde of in ieder geval de volgende dag te versturen zodat klanten zo snel mogelijk van de aankoopjes kunnen genieten.

Behalve alle Nederlandse beautyliefhebsters kunnen ook de Belgische make-up addicts hun hart ophalen want The Make Up Spot verzendt ook naar België!
Ik ga zeker volgende maand - deze maand doe ik namelijk even rustig aan - een bestelling plaatsen! Wanneer ik een bestelling heb geplaast bij de The Make Up Spot, dan zal ik zeker mijn bestellen met jullie delen! Hebben jullie al wat leuks om het oog? Neem zeker even een kijkje!

3 comments:

Chantal zei

Wat superlief dat je het bericht geplaatst hebt, lieve Kelly!! Dank je wel! :)

Mariska zei

Ik ga zeker even kijken :-)

Pippi zei

Leuk, een nieuwe webwinkel- ik ga snel een keer kijken


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights