maandag 4 juni 2012

postheadericon Swatches van twee lakjes uit de Catrice Cruise Couture LE

Het is weer het begin van een nieuwe maand en dat betekent dat er weer een nieuwe limited edition van Catrice aankomt. Kruidvat hier in de buurt is niet zo snel met het plaatsen van de nieuwe LE's in de winkel. Tot mijn grote verbazing zag ik de collectie al liggen en ik kon het niet laten om een foto te plaatsen via Instagram op dit goede nieuws met jullie te delen.

Wat zegt Catrice over deze nieuwe LE? Zonnebaden op een jacht, een verkoelende duik in de diepblauwe oceaan en op pad naar de meest exclusieve feesten in de stad... Welkom in St. Tropez! De Limited Edition “Cruise Couture” by CATRICE neemt je in juni 2012 mee op een trip naar de Côte d'Azur. De wereld van kleuren combineert navyblauwe tinten met frisroze en koraalnuances. In de mode-industrie wordt deze kleurencombinatie "French New Wave" genoemd. De marinestijl is elk seizoen een terugkerend fenomeen, maar dit jaar hebben high-end fashion designers meer luxe toegevoegd dan ooit tevoren. Bikini's en badpakken worden gecombineerd met elegante accessoires en vormen zo een perfecte mix van strandmode en stijlvolle city looks. Of je nu naar het strand gaat of een dagje shoppen, deze frisse kleuren in verschillende blauwnuances, koraal-, abrikoos- en rozetinten zijn stijlvol en elegant - net als CATRICE!
Ik had de persberichten van deze collectie natuurlijk al vroegtijdig gespot, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik de collectie niet zo spectaculair vind. Ook in de winkel vond ik de collectie niet zo bijzonder - als je al genoeg beautyspullen heb dan zijn sommige collecties gewoon niet meer zo bijzonder /of geen toevoeging op je stash.

Mijn nagels zijn echt zo kort op het moment. Ik word er gewoon ongelukkig van als ik naar mij nagels kijk. Mijn nagelriemen zijn een ramp doordat ik enorm veel werk met mijn handen en iedere week op werk breekt mijn nagel van mijn wijsvinger af. Nu is die zelfs een stuk ingescheurd, wat ook zeker op de foto's te zien is, daar ben ik mij van bewust. Toch wilde ik deze leuke wijsvinger, maar even voor 'lief' nemen, want ik wilde wel graag de swatches van deze lakjes laten zien.

De lakjes vond ik erg stroperig lakken, dat ben ik echt totaal niet gewend van Catrice. Ik ben fan van de lakken van Catrice en ik heb wel vaker gelezen dat er wel eens lakken tussen zitten die erg stroperig zijn, maar ik had deze ervaring nog niet, toe nu aan toe. Doordat de lakken zo stroperig zijn had ik wel erg veel moeite met het lakken van mijn nagels.
Ik vind het altijd erg leuk als de lakken iets bijzonders hebben - iets anders dan de andere Catrice lakken. De lakken uit de Cruise Couture collectie hebben ankers op de dop, waardoor je deze lakjes erg snel kan herkennen in je stash. 
 Welcome To Pink Tropez (03)
Nautica (05)

Ondanks dat ik de collectie niet vernieuwend vond, vind ik de lakjes wel erg leuk. Ik had de lichtblauwe kleur Feel The Yacht Beet wel graag aan mijn collectie willen toevoegen, maar deze was al helaas uitverkocht bij Kruidvat. Toen ik thuis kwam twijfelde ik toch wel erg over de Blauwe geleyeliner, dus wie weet dat ik deze ook nog even ga halen. Jammer van de stroperigheid van de lakken, want dat weerhoudt mij er wel van om deze lakken nu te pakken.

Deze nagellakjes zijn onderdeel van de Cruise Couture Limited Edition van Catrice en zijn vanaf vorige week te verkrijgen in Kruidvat/Trekpleister voor de prijs van 2.49€ per lakje.

Wat vind jij van deze Collectie? Wat vinden jullie, is de blauwe eyeliner een aanwinst op mijn stash - of is het een product wat leuk is voor één keer en dan verdwijnt in mijn make-up lade?

17 comments:

MySuperSweetLife zei

Mooie kleurtjes!

Liefs

Pippi zei

Het is mij gelukt om alle kleurtjes te vinden! Inderdaad, ze zijn niet spectaculair, maar mooi genoeg om ze niet alleen voor de heb te hebben:) Ik heb de blauwe geleyeliner wel gekocht- de kleur is prachtig. Ben benieuwd hoe 'ie bij jouw oogkleur staat!

Mandy zei

Leuke lakjes, helaas hier nog niet;(

Paola zei

Het roze lakje is zo mooi! Die heb ik zelf ook gekocht en de lichtblauwe!

Juudith zei

Mooie kleurtjes!! Vind de blauwe wel wat hebben!

Joyce zei

Die donkerblauwe is mooi!! Past trouwens precies nu bij mijn outfit! :D

Marijke zei

De roze is tof!

Esmay zei

Ik vind ze wel leuk, maar heb ze zelf niet meegenomen. Vond ze niet bijzonder genoeg :)

Gerrianne zei

Ik sla deze Limited Edition over, tot er weer een leuke komt! De kleur van de lakjes zien er wel weer heel mooi uit! :D

Miss Langhaar zei

Niet heel vernieuwend idd, maar wel leuke kleutjes!

Anoniem zei

Leuke lakjes! 2,50 per lakje is echt niet duur. Blijft het goed zitten? Ik heb bij verl lakjes dat het snel lelijk word :(

Groetjes sanne

Mariska zei

Tjah, een beetje standaard...

Sinnerbeauty zei

Hmm, ik vind ze nu ook niet zo spectaculair...
Maar dat had ik niet geweten als jij ze niet geswatched had ;-)

Nyria zei

De roze is heel gaaf. Zelf heb ik ook twee lakjes ervan gekocht.
Liefs, xxx

Mariska zei

Ik vind beide kleurtjes wel leuk maar zou ze zelf niet kopen *OPI addict*

Chantal zei

nautica is erg mooi zeg! er staan geen wielen op de dop maar ankers natuurlijk ;)

Kelly zei

Je hebt helemaal gelijk! Ik heb het aangepast!


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights