donderdag 22 september 2011

postheadericon Essence Express Dry Drops

Ein-de-lijk heb ik ook de dry drops kunnen bemachtigen van Essence. Maandenlang ben ik steeds een andere Kruidvat naar binnen gegaan, omdat ik het product ook zo graag wilde testen. Ik las allemaal lovende berichten, dat je nagellak echt binnen een paar seconden droog is. Dit veelbelovende product wilde ik ook aan mijn stash toevoegen!

Wat zegt Essence: Soms telt iedere seconde: en met de express dry drops drogen je nagels in maar liefst 60 seconden! dankzij de pipet is het heel eenvoudig om het product druppelsgewijs aan te brengen. je nagels en nagelriemen worden tegelijkertijd ook verwend met vitamine E en amandel olie! Vanaf nu verkrijgbaar in het french manicure assortiment.
Ik kwam toevallig mijn eigen vertrouwde Kruidvat in en ik wilde eigenlijk alleen wattenschijfjes halen. Ze hebben in onze Kruidvat toch nooit wat en het is er altijd echt een zooitje. Ik liep automatisch, dezelfde route zoals ik altijd loop en zodoende wierp ik toch even een blik in het schap van Essence en Catrice. Ik was al van plan om de volgende stap te zetten, tot ik plots stil bleef staan. Ik zag gewoon volle schappen, echte pas gevulde schappen, met bijna alle keus nog voor mij, helemaal voor mij alleen. Ik kocht wat Essence lakken, nog wat Catrice (review komt later) en wat zag ik daar, eindelijk zijn de dry drops er! Ik besloot er toch maar gewoon ééntje mee te nemen, want hoe eigenwijs ik ook ben, ik wilde eerst maar eens het veelbelovende effect zien.
Het product doet inderdaad wat het beloofd, met één of twee druppeltjes, uit het flesje wat mij doet denken aan de vreselijke zoute neusdruppels, op je nagels. De vloeistof verspreid zicht meteen over je gehele nagellak. Binnen een minuut is je nagellak ready to go. Ik vind seconden wel wat overdreven, het lijkt dan misschien droog, maar het is nog niet goed gehard. Ik ben ook verkocht aan dit prachtige product voor een leuk prijsje 1.99€..

Hebben jullie ook wel eens een product gehad, wat voor jou gevoel de 'halve wereld' al had, behalve jij?

1 comments:

Anoniem zei

Ja, toen bij die zwarte crackle nagellak van essence!! Die was er ook nooit! :(
maar nu heb ik hem wel :)
liefs Carmen


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights